دانلود(مبانی نظری و پیشینه مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری)

1 - 2 - مقدمه 9 2 - 2 - مفهوم مدل‌کسب‌وکار 10 3 - 2 - تاریخچه و سیرتکاملی مطالعات در حوزه مدل‌های کسب‌وکار 14 4 - 2 هستی‌شناسی‌ها 18 1 - 4 - 2 - هستی‌شناسی e3 - value 19 2 - 4 - 2 - هستی‌شناسی BMO 21 3 - 4 - 2 - مدل مفهومی هِدمَن و کالینگ 22 5 - 2 - مبانی نظری و پیشینه مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری|32038167|ace35009761|اِی سی
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مبانی نظری و پیشینه مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 1 - 2 - مقدمه 9 2 - 2 - مفهوم مدل‌کسب‌وکار 10 3 - 2 - تاریخچه و سیرتکاملی مطالعات در حوزه مدل‌های کسب‌وکار 14 4 - 2 هستی‌شناسی‌ها 18 1 - 4 - 2 - هستی‌شناسی e3 - value 19 2 - 4 - 2 - هستی‌شناسی BMO 21 3 - 4 - 2 - مدل مفهومی هِدمَن و کالینگ 22 5 - 2 - اجزای مدل مفهومی هدمن و کالینگ در صنعت گردشگری 26 1 - 5 - 2 - سطح بازار محصول 26 1 - 1 - 5 - 2 - مشتریان 26 2 - 1 - 5 - 2 - رقابت 31 2 - 5 - 2 - سطح عرضه 32 3 - 5 - 2 - سطح فعالیت‌ها و سازمان 38 4 - 5 - 2 - سطح منابع 41 5 - 5 - 2 - سطح بازار سرمایه و کار 43 6 - 5 - 2 - حوزه مدیریت و بعد زمانی 48 6 - 2 - مدل‌های کسب‌وکار الکترونیکی 52 1 - 6 - 2 - مدل ارائه اطلاعات 52 2 - 6 - 2 مدل بازرگانی با استفاده از کاتالوگ الکترونیکی 52 3 - 6 - 2 - مدل فروشگاه الکترونیکی 52 4 - 6 - 2 - مدل مراکز خرید الکترونیکی 54 5 - 6 - 2 - مدل مزایده‌ سنتی 54 6 - 6 - 2 - مدل مزایده معکوس 55 7 - 6 - 2 - مدل پورتال 55 1 - 7 - 6 - 2 مدل پورتال عمومی / افقی 55 2 - 7 - 6 - 2 مدل پورتال تخصصی / عمودی 55 8 - 6 - 2 - مدل واسطه تبادل 56 9 - 6 - 2 - مدل گردآورنده خریداران 56 10 - 6 - 2 - مدل ارائه دهنده‌ تخفیف 56 11 - 6 - 2 مدل واسطه اعتباری 57 12 - 6 - 2 مدل جوامع مجازی 57 13 - 6 - 2 - مدل اکسترانت 58 14 - 6 - 2 - مدل خریدسازمانی الکترونیکی 58 15 - 6 - 2 - مدل واسطه اطلاعاتی 59 16 - 6 - 2 - مدل یکپارچه‌ساز وب با سیستم‌های داخلی کسب‌وکار 59 17 - 6 - 2 - مدل سیستم‌های همکاری غیر یکپارچه با سیستم‌های داخلی کسب‌وکار 60 18 - 6 - 2 - مدل بازار الکترونیکی یکپارچه گردشگری 61 19 - 6 - 2 مدل بازار الکترونیک طرف سوم 62 20 - 6 - 2 مدل خدمات دهی به زنجیره تأمین 63 21 - 6 - 2 - مدل سکوهای همکاری 63 7

مطالب دیگر:
جزوه درس نظریه بازی ها برای مدیران دکتر مسعود طالبیان دانشگاه شریفخلاصه کتاب روش های تحقیق در علوم انسانی با نگرش بر پایان نامه نویسیپاورپوینت هیدروتراپی زانوپاورپوینت داروهاي مورد استفاده در ریکاوری و CPRپاورپوینت کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)پرسشنامه دلبستگی به خدا بک و مک دونالد (۲۰۰۴)پاورپوینت خلاصه کتاب مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولت ها جمشید پژوهانتحقیق نماز از دیدگاه قرآنتحقیق درس تصمیم گیری در مسائل مالی با عنوان سیاست تقسیم سود و سود سهامپاورپوینت نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی (H1، H2 ،H3 ،H4) در اعمال فیزیولوژیک بدنپاورپوینت کوروش کبیرپاورپوینت مهدی اخوان ثالثپاورپوینت استرس و مدیریت استرس به همراه پرسشنامه منبع استرس (بهداشت زندگی)پاورپوینت طراحی سوالات چندگزینه ایپکیج پلان های تأسیسات برق ساختمانپاورپوینت آلودگي صوتي و نويز در خودروهاپاورپوینت ده درس اصلی از انیشتینپاورپوینت تحلیل معماری شهرک مسکونی زیتون اصفهانپاورپوینت الگوهای سازه ای در طبیعتپاورپوینت بررسی اقلیمی شهر شیرازپاورپوینت آمار و کاربرد آن در مدیریت 1 دکتر عادل آذر و منصور مومنیپاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی ششصد دستگاهپاورپوینت نقش گياه در ساختار و کیفیت فضاپاورپوینت درس تئوری های مدیریت پیشرفته استیفن رابینز ترجمه دكتر سید مهدی الوانی و حسن دانایی فردپاورپوینت مقدمه‌اي بر مدل برنامه‌ريزي استراتژيك